Sunday, November 23, 2008

sebulan setengah ja.........

hebatkan. tentu dah ramai anak2 zaman sekarang tak buleh buat mcm ni....

mengapa syok kayuh basikal.... because sky is the limit

tentu ramai kawan2 terasa nak balik cepat ke malaysia bila tengok gerai2 mcm ni. cendol pulut/kacang atau dua2 skali. rm1.50 ja...

selagi kita mampu carilah pengalaman sebanyak mungkin... dan pelajarilah sesuatu dari setiap perkara

hidup biarlah berbakti... kalau tidak menjadi bintang.....jadilah rumput yang terbaik.


7 comments:

murni said...

cendol pulut!!!!!!!!adehh..sedap tu abg jamal...huahuahuahauhau...sini tarak!

biler la nk dpt mkn cendol pulut!hukhukhuk

angahnya jamal said...

am pat taun kemudian... hahaha. kalau tada lanjut2kan mcm helen dan hazel la.

Kamil L said...

hehe..telan air gak dengar cendol nie :)

Anonymous said...

cendol pulut!!!! yeahhh!!! sedap!!! yeahhh!!! ni yg teringin nk buat ni.. hahaha

Kamil L said...

oit jep..ko reti buat ke? kalo reti, bg kat aku gak resepi :)

angahnya jamal said...

biar betoi jep...haha. takat santan dgn air gula tu ok kot... salji pun ada lg rasanya. cendol ada yg kering buleh pos rasanya.

sembang cendol teringat pulak d' limau nipis bangi....haha.

ingat bangi teringat plak beriani puyuh... alamak.

good luck...utk semua

Anonymous said...

hahah.. a.jamal & kamil. bg aku try buat. kalo jadi, aku bgtau resepi.

d' limau nipis bangi? waa.. ape bende tu air dia yg hijau+vanilla pastu blended.. peh!!