Sunday, November 23, 2008

sebulan setengah ja.........

hebatkan. tentu dah ramai anak2 zaman sekarang tak buleh buat mcm ni....

mengapa syok kayuh basikal.... because sky is the limit

tentu ramai kawan2 terasa nak balik cepat ke malaysia bila tengok gerai2 mcm ni. cendol pulut/kacang atau dua2 skali. rm1.50 ja...

selagi kita mampu carilah pengalaman sebanyak mungkin... dan pelajarilah sesuatu dari setiap perkara

hidup biarlah berbakti... kalau tidak menjadi bintang.....jadilah rumput yang terbaik.


Wednesday, November 19, 2008

bila cuti....

bukan budak skolah ja,...........cgu pun sama jugak

nasib basikal

kata kayuh beskal...........meraikan tetamu pawanariders penang

armyboy... jurulatih marathon ATM malaysia

mcm kenai kan?????

latihan membajak dgn beskal

selamat dtg kayuh untuk team hospital taiping

video

Saturday, November 15, 2008

saja sebok2 di 4x4 challenge

lokasi Bukit Larut, Taiping

pernah tengok tayar macam ni?

masih setia dengan tank bicycle

SELAMAT BERCUTI



Sunday, November 9, 2008

Taiping



promosi kayuhan warisan taiping 2008

semasa promosi kayuhan warisan taiping di BM Montaincross

bersama seorang peserta yang akan memberi saingan di BM, jam 3. 00 pm

berkayuh dari ipoh ke Bukit Mertajam untuk menyertai BM montaincross, gambar diambil ketika terserempak di Bagan Serai

jam 10.30 am di B.Serai

Tuesday, November 4, 2008

semasa penyediaan trek kayuhan warisan taiping

pokok getah

gunung semanggol

rehat skit-saya la itu
kawan-kawan pulak