Tuesday, January 27, 2009

cuti yang jimat dan sihat

video

bukit larut- trek hutan semasa raya cina 2009

isi semula botoi2 utk 7km seterusnya. kat atas air mahal

gambar bersama wife selepas sejam jadi jurupandu


anak saudara. latihan trek hutan


warm up. sapa nak ikut kena bersih rumah dulu

cepat sapu, lambat kena tinggal

setelah sekolah di buka semula

majlis as-syura............sedap ni kalau masak ramai2

cikgu2 smkgs. nasib baik kawan2 yang suka memancing duduk jauh2.....:))

pak hamid kakitangan sokongan yang bersara selepas 10 hari sekolah dibuka, sejurus sebelum menitiskan air mata semasa majlis perpisahan.

sekolah lama yang baru siap dicat, masih dikelilingi bukit2.

Saturday, January 10, 2009

ulasan blog






salam dan masih belum lewat utk ucap selamat tahun baru 2009. semoga kawan2 yang masih belajar terus tekun belajar. :) tak habis2 lg dgn data dan statistik, masih teringat masa d upm... haha. dah 6 taun berlalu rasa mcm sekejap sangat. macam2 ada. utk semua kawan2 yang merantau jauh...tentu tak teringat nak balik m'sia....opps silap, tentu tak sabar2 nak balik... betoi tak?

seronok tengok blog kkwn dgn ayat2 power masing2 dan aktiviti2 masing. heran masa kat serdang kamil suka tido je...tapi bila belajar jauh2 ni rajin pulak memancing, camping dll (contoh). haha. Su an......kelopak jantung dah jadi pisang kot. please update...haha. murtabak muni..adalah sama. jep selamat bercuti. nanti jgn lupa letak gambar banyak2... tak kesah la sotong/ikan/belut dll. masukan skali benda2 ajaib yang ditemui kat pantai. nat&helimi kat mana dah, dah sampai belgium?

d taiping ni spesis talapia je kalau nak pancing. lombong..... lain2 ikan pun ada. tapi tada la sotong2. rasanya nanti cuba masukan balik gambar2 lama lagi syok. gmbr2 baru tak banyak kepelbagaian...haha, masih koleksi gambar basikal. gambar2 semasa Kayuhan Warisan MTB Taiping 08 baru2 ni. penyertaan 800 riders malaysia dan singapura dgn jarak 71km. boleh lihat lagi dlm http://taipingmtb.blogspot.com