Saturday, January 10, 2009

ulasan blog






salam dan masih belum lewat utk ucap selamat tahun baru 2009. semoga kawan2 yang masih belajar terus tekun belajar. :) tak habis2 lg dgn data dan statistik, masih teringat masa d upm... haha. dah 6 taun berlalu rasa mcm sekejap sangat. macam2 ada. utk semua kawan2 yang merantau jauh...tentu tak teringat nak balik m'sia....opps silap, tentu tak sabar2 nak balik... betoi tak?

seronok tengok blog kkwn dgn ayat2 power masing2 dan aktiviti2 masing. heran masa kat serdang kamil suka tido je...tapi bila belajar jauh2 ni rajin pulak memancing, camping dll (contoh). haha. Su an......kelopak jantung dah jadi pisang kot. please update...haha. murtabak muni..adalah sama. jep selamat bercuti. nanti jgn lupa letak gambar banyak2... tak kesah la sotong/ikan/belut dll. masukan skali benda2 ajaib yang ditemui kat pantai. nat&helimi kat mana dah, dah sampai belgium?

d taiping ni spesis talapia je kalau nak pancing. lombong..... lain2 ikan pun ada. tapi tada la sotong2. rasanya nanti cuba masukan balik gambar2 lama lagi syok. gmbr2 baru tak banyak kepelbagaian...haha, masih koleksi gambar basikal. gambar2 semasa Kayuhan Warisan MTB Taiping 08 baru2 ni. penyertaan 800 riders malaysia dan singapura dgn jarak 71km. boleh lihat lagi dlm http://taipingmtb.blogspot.com

3 comments:

Anonymous said...

salam. selamat thn baru 1430h & 2009m. bila ada kat tmpt org ni baru la blaja camne seronoknye berjalan2. rugi lak rasanye kita x byk buat trip masa sama2 kat upm dulu.

p/s: eh..kamil tu "mancing" lain la masa dulu2.. :))

angahnya jamal said...

salam jep, dah siap balik bercuti kot. jgn lupa masukan gambar2 trip hang. teringin jugak tengok hang punya khemah pulak. haha

Kamil L said...

haha...a. jamal, kat sini pun tdr gak dah...bgn sebab nak ge lab jer..hehehe.... tp tak lah sehebat kat upm dulu, skrg nie kuranglah sikit jumlah jam tdr nya :p

jep-haha...dalam maksud ko tue :p