Sunday, October 19, 2008

sabtu

semasa gotong-royong. gunakan kaki dengan betul....jangan tertendang cikgu jj pulak. :))

agak2 bila la cikgu jj nak ajak makan ni. tak kan sampai rata gunug semanggol ni.........

3 comments:

jep said...

gotong royong apa ni cikgu? cikgu "tolong" amek gmbr je ke? :))

kamil said...

cikgu kena hati2 skrg...nanti ada yg tak puas hati sb cikgu ambik gambar jer..kat perlis dah kena tendang dah..risau kat semanggol nanti kena baling ngan cangkul plak..hehe

angahnya jamal said...

hehe...cgu ambik gambo je. bahan bukti. skarang apa2 pun gambar kena ada.

keris terbang/menari memang ada. stakat ni cangkul tak dengar la lg. :)