Monday, October 6, 2008

koleksi gambar sekolah



salam,

atas sebab2 tak habis cosmopoint blog ni mengalami masalah skit, jadi terpaksa hapus kira dan disambung semula siarannya kini. dari semasa ke semasa saya akan terus berkongsi perkara2 atau apa yang saya rasakan menarik/boleh dikongsi bersama2.

hari ni adalah hari pertama sambung kerja2 di padang selepas berehat2, merayau2 dan makan2 selama lebih kurang 10 hari. cerita hari ni... raya, kenduri.. dan peperiksaan. penggal persekolahan tinggal lagi 6 minggu termasuk minggu peperiksaan. lepas tu.........rehat lagi sebulan setenggah. boleh la pi tasmania........haha.

kamera dah beli baru.......yang lama rosak pulak. jadi ada la peluang masukkan gambar2 banyak skit. asyik gambar basikal mungkin tak syok pulak. ramai yang kata.......... cukup la naik basikal masa sekolah dulu. so..... insya allah saya akan kongsi gambar2 di persekitaran taiping dan kampung2 terdekat. kemana pun kita pergi satu masa kita pasti sedar tempat kita dilahirkan dan zaman kanak2 lah yang paling bermakna dan menarik (petani- sawah, nelayan- pantai dan bot2, ....heehe. betoi ka aya? saya pulak memang suka tengok rumah2 lama.........sampan kayu.........dan sedang cuba projek baru....... nak ambik gambar2 rumah2 kayu yang lama, masjid lama dan pemandangan2 kampung....................tentunya sambil kayuh basikal.

hobi yang sedang dilakukan sekarang mengumpul botol2 lama (murah) dan gelas2 lama yang berwarna warni. nanti saya cuba kongsikan bersama. dan boleh juga tukar2 barang atau jual beli.

ok salam ingatan buat semua yang masih mengingati.......... kawan2 semasa belajar, bekerja atau rakan2 pasar karat yang terus komited dengan hobi yang mencabar ni...........dan untuk rakan2 pengayuh basikal............ jumpa di taiping mtb heritage ride 2008




2 comments:

Kamil L said...

kongsi lah gambar apa2 yang patut..haha..susah betul lah kena word verification..bleh setting tak, supaya tak yah verify.. huhuhu..mata tara nampak la..huhu..

jamaljafri said...

nanti try, cosmopoint tak ajar yg ni dulu.........takkan tak rabun lagi...phd tuu